Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колега моля обясни кое как по точно да замеря и кои кабел точно вчера откачих зеления и сега маи малко се пооправи но искам да я замеря още един път
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • с колко кабела ти е сондата. едните са за сигнала, другите за отоплението. трябва да премериш съпротивлението на отоплението.
      точка

      Comment


      • с 3 кабела ще да е, а най-добре да я откачи заедно с релето на сондата .. така дори в авариен режим ще му дава по-малък разход
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • 3 кабела е от няколко дена карам със откачен зелен кабел на авариен режим и нещата с разхода са друго яче сега вече и си работи на по ниски обороти преди това си стоеше на 1100об/м.

          Крис утре ще откача и релето да видим какво ще стане надявам се да не ми изгори света дока взема комп и дебитомер от 33 без ламда !!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • ами то май разликата е точно в релето и ламбдата. другото всичко е също. той крис затова ти каза - откачаш релето на ламба сондата и си свиркаш. даже малко по-добре трябва да върви колата.
            не ти трябват нови компютри и дебитомери.
            точка

            Comment


            • Подкрепям kolev. До колкото знам разликата 129=> 132 е това реле за ламбдата до ECU и самата ламбда.
              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

              Comment


              • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                Подкрепям kolev. До колкото знам разликата 129=> 132 е това реле за ламбдата до ECU и самата ламбда.
                132hp.=>137hp. 129hp. е 1.7 16в двигателя на 145/146. Има и други разлики изпускателния колектор е друг а и всмукателните валове за 132=>137 са различни поне по Е-пер
                33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                Comment


                • Гърбиците на валовете на 33 и 145 са различни!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • и аз знам че разликата е във гърбиците на 145 и 33 на 33-ките са малко по агресивни до колкото се сещам а за 132>137 не съм сигурен че са само гърбиците до колкото знам 137-ците са без катализатор и ламда и от там идват тези коне и деиствително по мои наблюдения без катализатор колата ми върви много по добре или да си внушавам

                    тази вечер махнах и релето утре цял ден ще пробвам да видя как е!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • На 145/6 са 129 коня, но ако махнеш простотиите, тоя мотор ще се засили с още няколко магарета.
                      На 33 са по различни каталози 132;134;136;137;138 и ми се ще да видя тоя, който може да направи разлика.
                      Единствено на 145/6 можеш да направиш разлика от останалите, защото електрониката му е само за икономии и ще го изям не само със сегашния си, но дори и със стария мотор на Алфи.
                      Ако му сложиш карбуратори, може да му вдигнеш конете и то значително, НО!
                      Ще трябва да сложиш стария колектор, а от там ще махнеш новото динамо и ще отеслиш всичко!
                      Мисли в тая насока!
                      Иначе си в правилната посока!
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • защо ще слагаш стария колектор при положение че ще го правиш карбуратор слагаш карбовете и ще имаш място за динамо от К Р А З
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • Ами пробвай!
                          Аз не съм много сигурен, защото не съм го правил!
                          Ама давай!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • не бе шегувах се за краз-а ама като сложиш карбове не се ли отваря повече място или съм в грешка кутията е поголяма ли???
                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • Ами между тях е филтъра...
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • и това ми е ясно виждал съм много пъти карборатор ама не съм обръщал внимание дали кутията е много дълбока и дали е залепена до динамото

                                ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:59 ----------

                                аз говоря за този вариянт с карбове и 2 отделни филтъра http://www.youtube.com/watch?v=jV7Wk...eature=related
                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X